Bijzondere vergaderlocaties
in De regio Utrecht

Onze unieke vergaderlocaties in Utrecht en De Bilt maken jouw heidag een succes. Ontdek de perfecte setting voor zakelijke bijeenkomsten. Op bijzondere locaties bieden wij fijne ruimtes en topfaciliteiten.

ons
verhaal

In deze dynamische wereld, waarin we de ene keer aan onze keukentafel werken en de volgende keer vanuit een co-working space, is het belangrijker dan ooit om elkaar op een inspirerende locatie op te zoeken en verbonden te blijven. Wij vinden het belangrijk om deze fysieke plek te bieden, voor start-ups, grown-ups, management teams, trainers en coaches en tot in de puntjes te verzorgen.

Wij hebben de afgelopen jaren >250 vergaderruimtes gebruikt voor teamsessies, trainingen en heidagen. Niet altijd verloopt dit even soepel: materialen of catering is niet beschikbaar, het scherm werkt niet, de koffie staat niet klaar en nog veel meer. Vanuit deze ervaring weten wij als geen ander wat er nodig is om een goede omgeving te creëren, zodat jullie energie gericht is op een goede productieve dag beleven met elkaar.

Wat begon met 1 ruimte in De Bilt, groeide al snel naar meerdere ruimtes.
Hierbij wat highlights:
4 locaties
6 vergaderruimtes
groepen tot 24 personen

We werken samen met (lokale) partners, die net als wij kwaliteit en vakmanschap hoog in het vaandel hebben staan.

Nieuwsgierig naar onze ruimtes en beschikbaarheid? Op onze boekingspagina kun je realtime de beschikbaarheid zien, boeken en eventuele extra's bijboeken.

Teams ontzorgen en in hun kracht zetten

Bij Thuis voor Teams vinden we het belangrijk om de juiste omgeving en ondersteuning aan teams te bieden voor een succesvolle en prettige vergaderervaring.

Verbindend

Vriendelijkheid van ontvangst tot vertrek met een luchtige twist!

Van het moment dat je binnenkomt tot het moment van vertrek zorgen we ervoor dat je je welkom voelt en geniet van een zorgeloze en goede vergadering of sessie.

Verfijnd & comfortabel

Ons doel is om elke gast een fijne vergaderervaring te bieden. Wij krijgen energie van mooie lokale producten, hoge kwaliteit en comfort.

Geniet van heerlijke cateringopties, zodat je energiek kunt blijven tijdens de vergadering. Daarnaast stellen we flipovers ter beschikking om jouw ideeën op te schrijven en te delen. En als je een hybride vergadering wilt organiseren, hebben we de faciliteiten om ervoor te zorgen dat iedereen betrokken kan zijn, waar ze zich ook bevinden.

Ontzorgend

Graag nemen we je dingen uit handen waar we kunnen, zo kun je eenvoudig online de ruimte boeken en extra's bijboeken. Zoals flipover of een facilitator om je op dag te begeleiden.

Ons boekingsysteem maakt het eenvoudig om jouw gewenste datum en tijd te selecteren en direct te reserveren. Met slechts een paar klikken transformeren we het boekingsproces tot een naadloze en stressvrije ervaring.

Highlights

In 2023 zijn we gestart met een klein idee, wat nu een echt bedrijf aan het worden is, met fijne partners, leuke klanten en te gekke hosts.

3
Locaties
5
Vergaderruimtes
16
Maximale groepsgrootte
1
Plek om alle ruimtes te boeken
Foto van mooie plant en zandlopers voor een vergadersessie

Vaste gezichten

Als het even kan verwelkomen we je graag op onze locaties.
Judith of Annemiek zijn er om je op weg te helpen.

Foto van Annemiek Stolk. eigenaar, host en facilitator van Thuis voor teams

Annemiek

Eigenaar, host en facilitator

Maak kennis met Annemiek, een ervaren facilitator en trotse eigenaar van Thuis voor Teams. Met haar uitgebreide ervaring in het begeleiden van (management) teams en haar passie voor het creëren van een inspirerende omgeving, is Annemiek de perfecte persoon om jouw vergaderingen, heidag of training naar een hoger niveau te tillen. Ze combineert haar scherp oog voor detail met een warme gastvrijheid, waardoor elke bijeenkomst bij Thuis voor Teams een onvergetelijke ervaring wordt. Daarnaast is zij inzetbaar als facilitator van de bijeenkomst en zet zij samen met het team een goed uitgedachten heidag, met creatieve werkvormen neer.

host van thuis voor teams
host van thuis voor teamsFoto van Annemiek Stolk. eigenaar, host en facilitator van Thuis voor teams
host van thuis voor teams

Judith

Host

Maak kennis met Judith, onze enthousiaste gastvrouw bij Thuis voor Teams. Met haar warme persoonlijkheid en oog voor detail, zorgt Judith ervoor dat jouw vergaderingen vlekkeloos verlopen. Ze is een meester in het creëren van een gastvrije sfeer en staat klaar om te helpen met eventuele vragen of speciale verzoeken. Met Judith als jouw gastvrouw ben je verzekerd van een professionele en gezellige ervaring bij Thuis voor Teams.

partners

We werken samen met (lokale) partners en leveranciers, die net als wij kwaliteit en vakmanschap hoog in het vaandel hebben staan.

Caron Real Estate

Caron realestate is onze vastgoed partner, zij zorgen voor de prachtige karakteristieke panden waar de vergaderingen en sessies bij Thuis voor Teams plaatsvinden.

De Biltse Boer

Onze buurkoeien aan de Holle Bilt zorgen verse melk voor bij de lunch of in de cappuccino.

Teds

Goed verzorgde lunch of Barista koffie tijdens een meeting in de Bibliotheek locatie Lichte Gaard.

Zielinsky & Rozen

Op de locaties maken we gebruik van de bijzondere geuren en zeepjes van Zielinsky & Rozen.

Legends thee

Hand geplukte thee, net een vleugje anders. Dit past natuurlijk perfect op onze locaties.

The Village Coffee

Als echte koffiesnobs hebben we de beste koffie voor je uitgezocht. The Village Coffee is een begrip in Utrecht en leveren vers gebranden bonen aan onze locaties.